Serwis urządzeń NANOSENS
Firma NANOSENS Sp. z o.o. świadczy usługi wsparcia gwarancyjnego i pogwarancyjnego urządzeń wyprodukowanych przez ALMER P.P., NANOSENS Urządzenia Pomiarowe, oraz NANOSENS Sp. z o.o.
Informacje ogólne
- Zgłoszenia przeglądów okresowych lub zgłoszenia nieprawidłowości działania sprzętu,
prosimy przesłać na piśmie faksem na numer +48-618146411 lub e-mailem na adres serwis@nanosens.pl. - Dla Państwa wygody załączamy wzór .
- Jeśli muszą Państwo skorzystać ze swojego wzoru prosimy o podanie:
- numeru urządzeń – których dotyczy zgłoszenie
- lokalizację – jeżeli zgłoszenie dotyczy urządzeń stacjonarnych
- dane osoby do kontaktu – numer telefonu, adres e-mail
- opis uszkodzenia lub zaobserwowanych objawów nieprawidłowego funkcjonowania
- datę oraz okoliczności wystąpienia nieprawidłowości
- Zapraszamy też do zapoznia się z:

Urządzenia przenośne
- Serwis urządzeń przenośnych firmy NANOSENS i ALMER odbywa się wyłącznie w serwisie firmy NANOSENS.
- Towary objęte gwarancją lub pogwarancyjne należy przesyłać do serwisu na koszt Klienta, za pośrednictwem firmy spedycyjnej lub dostarczyć osobiście.
- Przesłanie towaru na koszt NANOSENS Sp. z o.o. spowoduje refakturowanie kosztów transportu z wyjątkiem napraw objętych gwarancją, w takim przypadku koszt transportu pokryje NANOSENS Sp. z o.o..
- Przyrządy przesyłane do serwisu powinny być dostarczane wraz z wyposażeniem i zleceniem podpisanym przez upoważnioną osobę oraz zawierającym informacje dotyczące osoby do kontaktu ( nazwisko, imię , nr telefonu, lokalizacja, wydział, itd.).
- Koszt ekspertyzy wg. cennika usług – fakturowane tylko w przypadku rezygnacji z serwisu.
- Czas trwania usługi serwisowej zajmuje typowo od 4 do 14 dni roboczych, zależnie od stanu urządzenia, typu i wersji urządzenia, licząc od daty przyjęcia urządzenia do serwisu.

Urządzenia stacjonarne
- Serwis urządzeń stacjonarnych firmy NANOSENS odbywa się na miejscu u Użytkownika.
- Przyjazd serwisu odbywa się tylko i wyłącznie na pisemne zlecenie podpisane przez upoważnioną osobę.
- Dojazd Serwisu do miejsca użytkowania urządzenia odbywa się na koszt Zleceniodawcy.
- Koszt dojazdu liczony jest zgodnie ze wzorem: liczba km w obie strony * stawka za jeden km (stawka: wg. cennika NANOSENS).
- W przypadku napraw objętych gwarancją koszt dojazdu pokrywa NANOSENS Sp. z o.o.
- Koszt ekspertyzy dla każdego urządzenia stacjonarnego (centralki, głowicy pomiarowej, analizatora stacjonarnego ) liczony jest zgodnie z cennikiem usług.
- Serwisant może uznać, w szczególnych przypadkach, że naprawa lub kalibracja urządzenia musi być wykonana w serwisie/ laboratorium, w siedzibie NANOSENS.