Serwis urządzeń NANOSENS

Firma NANOSENS Sp. z o.o. świadczy usługi wsparcia gwarancyjnego i pogwarancyjnego urządzeń wyprodukowanych przez ALMER P.P., NANOSENS Urządzenia Pomiarowe, oraz NANOSENS Sp. z o.o.

Informacje ogólne

  • Zgłoszenia przeglądów okresowych lub zgłoszenia nieprawidłowości działania sprzętu,
    prosimy przesłać na piśmie faksem na numer +48-618146411 lub e-mailem na adres serwis@nanosens.pl.
  • Dla  Państwa wygody załączamy wzór zlecenia serwisowego.
  • Jeśli muszą Państwo skorzystać ze swojego wzoru prosimy o podanie:
    • numeru urządzeń – których dotyczy zgłoszenie
    • lokalizację – jeżeli zgłoszenie dotyczy urządzeń stacjonarnych
    • dane osoby do kontaktu – numer telefonu, adres e-mail
    • ​opis uszkodzenia lub zaobserwowanych objawów nieprawidłowego funkcjonowania
    • datę oraz okoliczności wystąpienia nieprawidłowości
  • Zapraszamy też do zapoznia się z:

Urządzenia przenośne

  • Serwis urządzeń przenośnych firmy NANOSENS i ALMER odbywa się wyłącznie w serwisie firmy NANOSENS.
  • Towary objęte gwarancją lub pogwarancyjne należy przesyłać do serwisu na koszt Klienta, za pośrednictwem firmy spedycyjnej lub dostarczyć osobiście.
  • Przesłanie towaru na koszt NANOSENS Sp. z o.o. spowoduje refakturowanie kosztów transportu z wyjątkiem napraw objętych gwarancją, w takim przypadku koszt transportu pokryje NANOSENS Sp. z o.o..
  • Przyrządy przesyłane do serwisu powinny być dostarczane wraz z wyposażeniem i zleceniem podpisanym przez upoważnioną osobę oraz zawierającym informacje dotyczące osoby do kontaktu ( nazwisko, imię , nr telefonu, lokalizacja, wydział, itd.).
  • Koszt ekspertyzy wg. cennika usług – fakturowane tylko w przypadku rezygnacji z serwisu.
  • Czas trwania usługi serwisowej zajmuje typowo od 4 do 14 dni roboczych, zależnie od stanu urządzenia, typu i wersji urządzenia, licząc od daty przyjęcia urządzenia do serwisu.

Urządzenia stacjonarne

  • Serwis urządzeń stacjonarnych firmy NANOSENS odbywa się na miejscu u Użytkownika.
  • Przyjazd serwisu odbywa się tylko i wyłącznie na pisemne zlecenie podpisane przez upoważnioną osobę.
  • Dojazd Serwisu do miejsca użytkowania urządzenia odbywa się na koszt Zleceniodawcy.
  • Koszt dojazdu liczony jest zgodnie ze wzorem: liczba km w obie strony * stawka za jeden km (stawka: wg. cennika NANOSENS).
  • W przypadku napraw objętych gwarancją koszt dojazdu pokrywa NANOSENS Sp. z o.o.
  • Koszt ekspertyzy dla każdego urządzenia stacjonarnego (centralki, głowicy pomiarowej, analizatora stacjonarnego ) liczony jest zgodnie z cennikiem usług.
  • Serwisant może uznać, w szczególnych przypadkach, że naprawa lub kalibracja urządzenia musi być wykonana w serwisie/ laboratorium, w siedzibie NANOSENS.